Hemma efter lite shopping

Har kommit hem nu efter lite ärenden på stan, blev även en sväng upp till MAXI och Ö&B med. Jag har shoppat massa onödiga saker till ungarna idag + presenter till två personer som fyller år och så en elektrisk kylväska blidde det med. :) Det känns ändå helt okej trots slöseriet med pengarna. ;)

Det blev två stycken målarblock, tuschpennor, två paket med pärlor + snören, två stycken platstationspel, ett barntält (ser ut som en riddarborg), en grej som jag inte vet vad det heter men man sätter en grej på en annan grej och så drar man i ett litet snöre så åker den ena grejen iväg i luften. Någon som fattar vad jag menar? =)

Det blev även en elektrisk kylväska till A som han kan ha med när han jobbar då han inget kylskåp har i sin nuvarande lastbil. Naaaw vilken snäll flickvän jag är va? =) Nee men helt ärligt fan går ju åt flera tusen på en månad när man både käkar frukost, lunch, middag + tilltugg på vägen, och nu pratar jag inte ett par tusen utan flera tusen på en månad. Hoppas på att han kanske kan spara in lite pengar på detta sätt. :)

Det blev inga Converseskor idag, jag vill ha med Liam när jag köper så att han kan prova skorna innan eftersom jag är väldigt dålig på att gå tillbaka och byta om saker är förlitet eller förstort. Liam kommer en sväng i helgen till mig så ska passa på imorgon eller på lördag att knata ner på stan och prova skorna.

Idag blir det även kalas hos min bror, barnens kusin fyller år. Grattis till honom! =)

Vad händer hos er idag då? Det är sol ute, iallafall här. Jag antar att många grillar eller ska grilla, jag är så avundsjuk då jag är toksugen på grillat och inte har jag köpt någon grill än. Jag har dock kollat på grill men vill kika runt lite mer, se vilka alternativ som finns. =) Har ni tips på bra grillar (ska funka för stora familjer så de kan få mat samtidigt) så är de välkommna. :)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback