Nu är det fan illa!

Nu är det fan riktigt illa, jag känner mig handikappad! Jag skulle gå från datorn förut och jag kände hur ont jag hade när jag reste mig upp, jag försökte gå men lyckades inte, jag ramlade ihop av smärtan och där låg jag i en hög på golvet med tårarna rinnandes. Smärtan är svår att förklara, det känns som om allt ska gå sönder, skelettet, smulas sönder samtidigt som det är ett tryck. Som sagt svårt att förklara hur det känns.

Låg där ett tag, jag ringde min mamma och tyckte synd om mig själv och hon sa att jag var tvungen att ringa sjukhuset, jag kan inte ringa idag då jag är själv med barnen och jag är själv imorgon med men dock så kommer Liams pappa och hämtar Liam imorgon så efter det kan jag ringa men man kan ju hoppas det hinner gå över tills imorgon "önsketänkande".

Låg kvar ett tag, försökte sen krypa till soffan, ont gjorde det och tårarna rann men fram kom jag. Nu när jag skriver detta så har jag lyckats tagit mig till sängen och ska strax sova men kan tala om att jag måste kolla upp detta denna gång, det är inte första gången jag har såhär ont, jag måste sluta bry mig så lite om mig själv. Jag är värd att må bra jag med.. eller?

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback