Cykel till Liam

Liams pappa har köpt ny cykel till Liam idag, så Liam är en väldigt glad pojke idag och jag antar att han även är lite mallig över sin nya cykel. ;) Jag hoppas jag blir bättre i rygg/svank och ben tills imorgon (önsketänkande) när Liam kommer så han kan visa mig hur duktigt han cyklar. :)

Jag fick en bild på mobilen nyss och visst sjutton ser Liam både mallig och glad ut. ;) Min lille underbare godbit. Saknar honom så mycket men imorgon är det fredag och då kommer han hem till mig. ♥

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo
2011-04-22 @ 11:23:48
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

sounds good ! (:


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback