Aj som fan!

Inte nog med att man är sjuk min förbannade rygg spökar med, ont i svank, höfter och så strålar det ner i knäna. Jag säger då bara AJ SOM FAN!! Kan knappt resa mig, böja mig och när jag går gör de ont. :( Känns som om höfterna vill sitta nere vid knäna och knäna nere vid fotknölarna.

Riktigt synd om mig, så synd om mig att äldsta grabben bakar negerbollar åt oss. Fast iofs, han bryr sig nog inte riktigt såå mycket om mitt onda utan vill bara ha negerbollar. ;) Gott som fan ska det bli iallafall och det blir framför TV:en, mysa en stund me ungarna innan det är dags för de att sova. :)



Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback