Fota mig!

Imorse när jag packade ner min kamera i kameraväskan för att ta med den till jobbet (jobbade några timmar idag) så ville Liam promt att jag skulle fota honom. Han sa: "Fota mig! Fota mig!" visst fine det kan jag ju göra såklart och säger åt honom att jag ska fota honom, helt plötsligt börjar han ställa sig i en konstig ställning och säger "nu mamma" efter det blev det en ny ställning och samma visa där och flera gånger efter det.

Det var verkligen som om han lekte modell, han stod stilla länge tills jag tagit några bilder i en position och talade om för mig när jag skulle fota, gjorde en ny posé för att tala om när jag skulle fota. Man skulle nästan kunna tro att han tittat på Top Model eller nåt. ;)

Inte så snygga posér dock men lite roligt att han gjorde som han gjorde. ;)



Kommentarer
Postat av: kicki
2010-09-11 @ 17:34:39

Haha klockrent juh! :D


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback