Dagens shopping + en tävlingsvinst

Tog en promenad för att få lite frisk luft, hamnade nere på stan så nu har man shoppat lite kläder till ungarna. :) Men nu känns det i kroppen att jag ansträngt mig men skönt ändå att komma ut en sväng, riktigt skönt.

Jag hittade bland annat några födelsedagspresenter till Liam han fyller ju i november så är ju dags att börja köpa lite till honom som han kan få i födelsedagspresent och det är ju bra att vara ute i god tid, hittade även lite vinterkläder till Robin och lite annat till ungarna. Vi stannade och käkade på American pizza med, tokgott och tokmätt blev man. Extra stort plus för den trevliga personalen där. =)


Nåja här kommer dagens shopping:

* Det blev vinterskor från Pony (stavas det så?) till Liam i stl 27, 600:-
* Vanliga skor från BLEND i stl 38 till Robin eftersom han blev förälskad i de, 400:-
* Tre par byxor till Liam från "tag 3 bet. 2", 99:-/st, stl 104
* Kalsonger till Robin "tag 3 bet. 2", tror de kostade 59:50:-/st
* Massor av strumpor till Liam, olika priser och från H&M, Lindex, Åhlens. 
* Vinterjacka + byxa till Robin från Kapphal 399:- och 299:-, stl 168
* Vinterhandskar till Robin 99:-
* Krimskrams (värmer hals osv, syns på bilden längst ner) 99:-
* 7st hello kitty Hårspännen till Nikita och 2st Diadem till mig, kostade sammanlagt runt 100:-

Jag vann en tävling på Facebook med häromdagen, vinsten var en Nova Star mössa och det var väl tänkt att Liam skulle ha den men den var ju tokstor så Robin fick den istället, den matchar ju som tur hans ögon med väldigt fint. :)




Kommentarer
Postat av: Sara
2010-09-30 @ 09:26:37
URL: http://.

Vad mycket fina saker du har hittat. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback