Ska man skratta eller gråta..?

Detta måste vara något av det roligaste och larvigaste jag sett på väldigt länge hehehehehehe. En liten tös på 5 år har startat en hatkampanj mot SD enligt Åkesson!!! Har ni hört något så sjukt larvigt någongång? :-) Det låter ju verkligen jättelogiskt att en liten tös på 5 år skulle veta att just han ska gå förbi just hennes dagis precis då och veta exakt vem han är och starta en hatkampanj mot dom..? hahahahaha ja herregud!


Vad var tösen på 5 år skyldig till?

"Lisa valde då att ställa sig invid staketet precis där Åkesson passerade, ropade "Blääh!" och sträckte ut tungan mot honom, därefter skrattade hon och sprang iväg för att gömma sig bakom en större låda som innehåller dagisets utomhusleksaker."


Vafan.. hur stor hjärna har Åkesson igentligen kan man undra?! Barn är barn eller hur? och de räcker ut sin lilla fina tunga till allt och alla om dom vill det, sen om det är kungafamiljen, ett djur, Åkesson eller en familjemedlem skiter väl dom rätt ordentligt i . ;)


Bild o text lånad från Svenskbladet.


Tröja:

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-10-09 @ 12:46:18
URL: http://beckahbitch.se

Som sagt, eftersom det är ett skämt och hela svenskbladet.se är en humorsajt så tycker jag man såklart ska skratta. Du kanske skulle ta bort eller ändra inlägget nu när du vet detta? :-)

Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar
2010-10-09 @ 17:05:05
URL: http://geshiia.blogg.se/

Beckah: låter bli att publicera din kommentar eftersom jag vill se vad andra tror och tycker. ;)

Postat av: Thomas Olausson

Jag anar att "Beckah" är något på spåret ;-) Se min länk.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback