Perfekt väckning! och lite babbelbabbel. ;-)

Blev väckt av Liam idag, han smekte min kind och sa "älskar dig mamma, du är döööt!" och gav mig sen en puss. ♥ Är inte det en perfekt väckning..? :-)

Jag ska strax fixa frukost åt lilleman och sen blir det att gå till sjukhusparken för att möta min kompis Tina och hennes dotter och låta ungarna leka medans vi pratar massa skit. ;) Var ett tag sen jag träffade henne så ser fram emot det massor. :-)

Funderar på om man ska ta med kameran? kan ju vara kul med lite bilder, speciellt här i lilla bloggen hehe jag har ju blivit sämst på att lägga upp bilder så hmm ja.. ;) Men vill ni verkligen se utelekbilder? eller bilder där tex en unge sitter nerkletad av mat? Är det kul att se bilder där en unge äter en macka eller annat? ;-) Fast iofs det blir ju inlägg av det även om inläggen inte är sååå intressanta.. vilket gör bloggen aktiv.. hmm man kanske ska ta och slänga in tråkiga bildinlägg bara för att hålla bloggen lite mer i liv? Andra gör ju så? eller de kanske helt ärligt tycker det är kul med sådana inlägg? tror att andra tycker det är intressant?


Kommentarer
Postat av: Josefine
2010-10-18 @ 19:34:23
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Just nu pågår en tävling i min blogg där man kan vinna valfritt barnsmycke! http://joosefinea.blogspot.com/2010/10/tavling-karamell-design.html


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback