Hjälp Paul Lötberg!

En kille jag umgicks lite med förr i tiden har ett bidrag med till Melodifestivalen eller ja han är en av de som skickat in ett bidrag och han är nu en såkallad "webbjoker" rättare sagt. Han är duktig och sjunger väldigt bra tycker jag, han och hans ex sjöng på min systers begravning, jättefint och vackert. ♥

Vill ni så får ni gärna hjälpa Paul Lötberg att gå vidare med sin låt "Är det sant att det är du" till melodifestivalen. Skicka 324 till 72211 (3,60kr). Det går att rösta ändå upp till 100 gånger från samma nummer. :-)

Lyssna på Pauls bidrag kan ni göra HÄR!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback