Hemma igen..

Hemma igen.. hålet i örat har läkt ihop men jag är fortfarande väldigt svullen och har massa vätska/var bakom så ska köra en vecka till med salvan (som man bara skulle använda i 3 dagar igentligen). Ska sen tillbaka om 6 veckor. Blää..

Förövrigt så grät jag som ett litet litet barn när de skulle suga ut skiten.. gjorde ont som satan. :( Stackars alla barn som har problem med öronen, ja ni vuxna med såklart men tänk er små barn som har ont. :(


***

Nu blir det stor rensning i källarförråden! Kasta och sortera saker som är mitt, niklas, vad som ska vara kvar och vad som kanske ska säljas alt ge bort.

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback