Morgonpaket!

Det blir lite olika inlägg från Liams födelsedag och jag börjar med morgonpaketet + dagis. :) Innehållet är mer till för att pynta vid födelsedag och det var därför han fick öppna just det på morgonen. Inte för att vi kom ihåg tåget senare såklart. ;)

Tåget kommer från Kido.se och Liam gillade det massor trots att det är mer till prydnad, det funkade jättebra att leka med också, jag själv tycker tåget var jättefint, färglatt och välgjort. :)

Jag frågade Liam imorse hur många år han fyllde, många svarade han. ;) Han har dock fyllt lite olika idag, några gånger har han hållt upp tre fingrar och sagt tre, några gånger har han fyllt två och fem och ja sen några gånger har han fyllt "många" år som sagt. ;)

På dagis hade de satt upp flagga och vid sångstund fick Liam välja sånger som skulle sjungas och så fick han ett kort med text och bild på. Jättefint. :)




Bry er inte om de obäddade sängarna. ;)


Kommentarer
Postat av: Kidelinbloggen - Therese
2010-11-16 @ 22:06:14
URL: http://www.kidelin.se/blogg

Grattis till er stora lilla kille! Du, du har fått mina mail väl om dina innestående pengar? Hoppas ni har det bra. Kram kram

Postat av: En pojkmammas vardag ♥
2010-11-17 @ 08:41:18
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Grattis till Liam igen!

Det tåget fick Tore när han döptes. Jätte fint och passar bra som prydnad i barnrummet med (eller i barnhörnan som det är i vårat rum ;))

Kram

Postat av: Geshiia . mamma till två pojkar
2010-11-18 @ 07:16:49
URL: http://geshiia.blogg.se/

Liam tackar. ;)



Therese: japp det har jag fått. :)



En pojkmammas vardag: aa sant, det får bli en prydnad på hans rum sen. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback