SUPERTIPS och SUPERREA!

TIPS! Måste ju tipsa er om att idag klockan 20:00 startar KIDO.SE sin REA, priser från 10:- och uppåt! Låter nice va? ;) Nu kan man snacka om att göra fina fynd av plagg och leksaker som var superbilliga redan innan REAN. Så jäkla mycket snyggt, nästan så att jag inte vill tipsa er eftersom jag kommer vilja ha allt själv. ;)


         REA HOS KIDO.SE, FRÅN 10:- START KLOCKAN 20:00 IDAG! MISSA INTE!!
                          REA REA REA REA REA REA REA REA REA REA REA




Bilder lånade från KIDO.SE

KIDO finns även på Facebook, gå med vetja för framtida REAtips!


Kommentarer
Postat av: Annika
2010-05-21 @ 21:39:45
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Hej... på tal om allt och inget... Har ni löst det med TM Brandskydd? Kolla min blogg annars... å följ url:en som står som avsändare till den kommentar jag uppmärksammat i mitt senaste inlägg ;)

Postat av: Jeanette
2010-05-23 @ 18:22:26
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Tack för tipset!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback