Säljes underbyxor

8 par begagnade underbyxor i olika storlekar, 4 par i 74/80, 2 par i 50/56, ett par som är omärkta (de vita som ser minst ut på bilden), Lundmyr är i storlek 70. Jag tycker dock de är i nästan samma storlek. De är använda men i helt okej skick, funkar helt klart till fler barn. Kläderna är inte strukna eller tillrättalagda ordentligt så ni får ta bilden som den är. De är lite tvättpåverkade i färgen på de vita, använda utanpå blöja, funkar helt klart till fler barn men somsagt de är i använt skick. Frakt ingår inte i priset. Priser kan oftas disskuteras. ;)

Pris: 10:- st på alla utom Lundmyr som jag vill ha 20:- för. alt alla för 70:-

Lundmyr SÅLD
Lila underbyxa
Turkos underbyxa
Helvita
helvita
Vita med stort tryck
Helvita med nalle
Ljusblå med nalle


Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].



Kommentarer
Postat av: Annika
2010-05-20 @ 09:08:40
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Hörru, släng med Lundmyr i mitt paket :D


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback