Praktik, dag ett!

Praktik! Idag har jag plockat upp massor av blommor på bord, sorterat massor av blommor, planterat blommor i 6 stora blomlådor som skulle ut till något företag (lol första dagen), fixat en dekoration och spanat runt lite på praktikstället. :) Det är inte mycket jobb, inte för den som är van iallafall, för mig blev det lite halvjobbigt i ryggen av att plantera alla blomlådorna (i en icke bra position) men det var det helt klart värt. :)

Jag ser fram emot att bli starkare i både rygg och armar, bli lite solbränd, gå ner i vikt (en tjej som har jobbat där i några månader har minskat 10 cm runt midjan sen hon startade sitt jobb där), lära känna nytt folk, lära mig saker som är bra för mitt psyke och såklart lära mig massor om blommor och trädgård. :) Dag ett har varit toppen!

Nu måste jag vila en stund, kroppen säger det. Senare idag är det då tänkt att en recension ska upp på bloggen och två nya tävlingar. :) Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Egomamma.se
2010-05-31 @ 15:00:07
URL: http://egomamma.se

Kul att det gått bra!! Jag är glad för din skull och hoppas att det fortsätter så framöver också. Så klart!

Postat av: ann
2010-05-31 @ 17:46:35

låter toppen hörru :)

Postat av: write my paper
2011-09-29 @ 19:26:46
URL: http://essaywritingservices.org/prices.php

I think that practice is the best of instructors!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback