Mer byxor säljes

4 par byxor i olika storlekar. Jättesnygga begagnade byxor, de funkar helt klart till fler barn. :) Kläderna är inte strukna eller tillrättalagda ordentligt så ni får ta bilderna som de är. Frakt ingår inte i priset. Priser kan oftas disskuteras. ;)

Byxa
 1. Är bara använda en gång och är i storlek 80 och kommer ifrån hmm.. minns ej (det står Reserved inuti). Byxa 2. är helt nya men finns dock ingen lapp kvar då Liam slet bort den, byxan är i storlek 74 och kommer från Kappahl. Byxa 3. är tunna prasselbyxor (skönt i sommar på kvällen när det kan bli lite kyligare?) i storlek 86, de kommer ifrån Kappahl. Byxa 4. kommer från Polarn o. Pyret och är i storlek 86, de är använda 4-5 gånger, ett fel på dessa och det är gylfen (som sambon hade sönder!!) Det går dock att byta kedja alt att sy ihop byxan i gylfen, jag har sytt ihop ett annat par och det funkar att dra på ändå med tanke på resåren i midjan och det syns inte, nästan smidigare med. ;).


PRISER
Byxa 1. 30:-
Byxa 2. 60:-
Byxa 3. 20:-
Byxa 4. 150:- (150:- för att de är använda 4-5 gånger/några timmar per gång och i superfint skick utöver gylfen som lagas lätt, jag kan fixa detta, bara säg till. Nya jeans hos Pop ligger mellan 225 och 275:-)


Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].



Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback