Marabou Polka

POLKA! Många har testat Marabou Polka och likaså jag och jag tycker den var sådär. I början var polkasmaken för stark, den tog över chokladsmaken vilket gör att det inget gör om man skippar att ta med choklad. Eftersmaken gillar jag den SKA smaka polka precis som det gjorde nu men det är ju inte så konstigt eftersom den smakade polka från start. ;) Nej detta var ingen hit! Jag vill ha mer choklad i denna choklad.

Ni som har smakat denna håller ni med mig eller tycker ni tvärtimot?



image


Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-05-15 @ 10:05:36

Jag tycker faktiskt att den var väldigt god :) Polkasmaken var inte alls så stark som jag trodde att den skulle va, därför blev det lite negativt i det positiva... :)

Se vad smaken kan vara olika, men det är väl tur också :) Tänk om vi alla tyckt likadant! Vad världen skulle vara knepig då :P

Postat av: ann
2010-05-15 @ 10:43:15

jag har inte smakat den än hörru men återkommer när jag gjort det hörru :)

Postat av: Emelie
2010-05-15 @ 19:31:24
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Jag tycker den är supergod! Den blev min nya favorit med en gång :)

Postat av: Sanna
2010-05-15 @ 20:43:29
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Jag gillar den och tycker den var riktigt god och det är faktiskt en favorit ibland alla konstiga smaker, den andra nya varianten "Passion" gillar jag inte alls.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback