Jag är trött och seg i kroppen!

Trött! Känner mig trött och seg i hela kroppen, fattar inte när den känslan ska försvinna. Är trött hela jäkla tiden och jag blir tokig snart på det, vill ju må bra och vara pigg. Känner att bloggen blir lidande ja inte för att bloggen går före mitt mående men det känns jäkligt illa då jag har saker som ska upp i bloggen, recensioner och tävlingar tex, saker som jag lovat att få upp. Mina privat inlägg är inte så viktiga eftersom det inte är några måsten utan de skrivs ju för att jag vill skriva de.

känns så himla jobbigt när man har så många måsten! Dumt att man inte vet hur man ska må i framtiden redan innan man lovar saker. Men jag SKA ta tag i alla måsten som har med bloggen att göra, såfort som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Linda
2010-05-28 @ 18:11:48

Men inte ska du plåga dig med att blogga? Om det bara blir ett tungt måste är det väl bättre att ta en paus?



Hoppas du mår bättre snart!



Kram!

Postat av: chanette
2010-05-29 @ 09:43:31
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

tack för kommentaren ang att min blogg design klödar...det hel skumma e att då jag kollar det själv funkar allt kanon..men då min polare mia kollar det funkar det ej bra.. men då polaren jennie gör det funkar det..

jag vet inte om det kanske beror på vilket data system man går in på..

men bett min blogg designer kolla det

TACK iallafall för du påpeka det.. man vill ju att det ska funka

Postat av: ann
2010-05-30 @ 10:12:54

om jag vore du skulle jag be om en helkroppsundersökning hörru


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback