Fordonsmössa!

Snygg mössa! Jag fick hem en snygg mössa till Liam från Smultronbyn, snygg turkos botten med svart tryck av olika sorters fordon. Riktigt läcker! Mössan passar perfekt nu på våren och sommaren, den är tunn men skyddar ändå mot den blåst som kommer då och då på våren och sommaren. Denna fina mössa är tunnare än de andra mössorna vi har så denna kommer vara perfekt när vi är ute och cyklar då det blir mer "blåst" när man cyklar.

Om era barn har känsliga öron och ni vill skydda de trots vårvärmen så kan jag rekommendera denna mössa, den är tunn vilket är bra eftersom det då inte blir lika svettigt. Jag är mesig och jag vill gärna skydda Liams öron trots att han inte har känsliga öron så denna mössa är perfekt!

Man kan välja själv om man vill ha mössan nervikt eller ha den uppvikt, på bilden här nedan ser ni den nervikt men det går alltså att vika upp den om man vill det eftersom det finns en liten bit med tyg på insidan av mössan, ja den är i dubbeltyg men bara nertill.

Den snygga mössan är sydd i tunt jersey tyg och passar perfekt som vår/sommar mössa. Tyget är svenskdesignat av Johanna Ahlard. Material: Jersey i 95% bomull och 5% lycra. Den är även ÖKO-märkt. Mössan och flera andra snygga mössor hittar ni hos Smultronbyn.se.
 


Kommentarer
Postat av: Amanda
2010-05-03 @ 11:21:24
URL: http://creyla.blogg.se/

Jättefin mössa och vilken snygg kille sen. ;)



Hoppas ni får en fin måndag idag!

Kram

Postat av: Lillan
2010-05-03 @ 18:30:22
URL: http://tavlingstipsarna.blogg.se/

tack så hemskt mycket för den fina mys dressen från dunis jag vann hos dig. och i tid till kusinen födelsedag han den komma också. tack än en gång !! super fin!!

Postat av: ann
2010-05-04 @ 08:51:23

snygg hörru :)

Postat av: Aramia
2010-05-04 @ 23:49:07
URL: http://kellymelwin.blogg.se/

Så otroligt fin mössa.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback