Coola braxor!

Coola braxor! Fick hem ett paket för ett tag sen från Rafsen.se, i paketet fanns dessa otroligt coola byxor till Liam. Bild på snyggbyxorna ser ni här nedanför, otroligt läckra byxor tycker jag. Jag brukar föredra mudd på byxorna dels för att barnet inte ska trappa på byxan men också för att jag tycker det är snyggt med mudd men dessa satt perfekt på Liam så mudd behövs ej. :)

Byxorna är sydda i ett tunt jeanstyg och både fram och bak sitter det en varsin ficka i ett snyggt tyg, vit botten med grönt elefanttryck på. Byxorna är vida i benen vilket kan vara skönt såhär i vårvärmen och även senare i sommar på lite mindre varma sommarkvällar som ibland inträffar. I midjan på Liams snyggbyxorna sitter det en vit lagom bred mudd, mudd tycker jag är jättebra eftersom midjan blir så mycket bekvämare då. :) Bekvämt=man använder plaggen ofta. :)

Rafsen.com Syr upp och säljer baby, barnkläder, mammakläder och lyxiga påslakan med Gunila Axéns moln. Där finns ett varierande sortiment med retro mönster från vårt 70-tal tex. ugglor, moln, elefanter, stjärnor och hjärtan. Alla kläder är handsydda och stor omsorg på design och detaljer har lagts ner på alla kläderna. De underbart snygga kläderna håller hög kvalitet och är proffessionellt sydda. Sortimentet varierar och de flesta artiklar finns bara i ett fåtal eller är helt unika i sitt slag! 

Vill ni veta mer om Rafsens priser, kavalite m.m.? Kila genast in till Rafsen.com och ett tips är att spana in Rafsens sida med EXTRAPRISER. :)


                                             Vad tycker ni.. hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: ann
2010-05-07 @ 12:02:12

jag gillade byxorna hörru och jättesnygg tröja han har hörru

Postat av: sara
2010-05-08 @ 17:13:53

Diss =P


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback