Byxor från Sunnykid/hagabohag

Byxor från Sunnkid / Hagabohag, stl: 74/80. Byxorna är i fint skick men det finns två små prickar i den ena bruna randen (se bild) men tycker inte de syns så mycket, nu på bild syns de ju massor bara för att jag talar om det för er eller hur? ;) Det syns speciellt inte när de är på och speciellt inte om en annan inte vet om det. ;)

Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].

Plagg:
Byxor
Märke:  Sunny kid/Hagabohag (hemsida)
Storlek: 74/80
Användning: 3-4 gånger
Pris: 85:- (nypris 175:-)





Kommentarer
Postat av: MOA
2010-05-25 @ 20:26:58

HEJ! Är intresserad av dessa byxor o några tröjor :-)

MOA

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-05-29 @ 07:41:20
URL: http://geshiia.blogg.se/

MOA Jag har mailat dig. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback