Ännu mer byxor säljes

4 par byxor i olika storlekar, 3 par Jättesnygga begagnade byxor och ett par nya, de funkar helt klart till fler barn. :) Kläderna är inte strukna eller tillrättalagda ordentligt så ni får ta bilderna som de är. Frakt ingår inte i priset. Priser kan oftas disskuteras. ;)

Byxa 1. snygga tunna jeans i storlek 86, en söm lös på ena bakfickan men för den sykunnige är det lätt fixat, köpt på GeKås. Byxa 2. Ett par tunna helt nya lekbyxor/överdragsbyxa för utelek i storlek 86, extra skydd över knä och rumpa, köpt på Åhlens. Byxa 3. Tunna biege byxor från Åhlens i storlek 74/80, bra till lite kyliga sommarkvällar..? Byxa 4. Byxa från Meandi i storlek 74/80, använda 1 gång i några timmar så de är som nya.


PRISER
Byxa 1. 30:-
Byxa 2. 60:- SÅLD
Byxa 3. 20:-
Byxa 4. 100:- (100:- för att de är använda 1 gång och är i superfint skick, nypris 140:-)

Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].




Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback