Voff sa hunden.. eller jag menar Liam!

Voff sa Liam! Tog mig en halstablett för onda halsen min, lillgrabben ville med ha en såklart men nej det är förstarkt och förhårt. Lillgrabben fick en mjuk gottebit men uttråkad som jag var så ville jag latja till det lite såklart, jag låtsas att Liam är en hund.

Jag: Sitt
Liam: *sätter sig ner*
Jag: säg voff!
Liam: Voff!

Jag och Liam skrattar en stund åt detta. Liam går och tittar på TV och efter en stund kommer han ut till mig i köket igen och pekar på skåpet där det mjuka godiset finns. Jag tar ner påsen och i samma veva som jag ger Liam en till godisbit så säger Liam: VOFF!

Tokungen min. ;)


Kommentarer
Postat av: Annika
2010-03-29 @ 14:07:10
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Tjenare. Jag såg att du var med i en tävling! Vill bara tipsa dig om att jag också har tävlingar på min blogg. Det är två som är öppna nu, fler kommer denna vecka. Inom kategorierna barn, heminredning och säkerhet är det redan flera tävlingar klara! :) Titta in, o koll gärna koll via BL eller något om du är osäker. Du vill inte missa detta..:!

Postat av: Kashaya
2010-03-29 @ 20:02:59
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

En vinnare av 300 kr hos hippahem är nu dragen, kika in och se om det blev du.=)

Postat av: Grynet mamma till lilla Vidar
2010-03-30 @ 12:23:12
URL: http://grynis.blogg.se/

Hahaha hysteriskt roligt ju :D

Barn är allt tokiga :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback