Vad är detta? Ännu en copycat..?

Hoppsan då.. Det är fasiken inte bra att sitta och lalla runt på olika bloggar verkar det som.. Why? Jo ännu en gång har jag hittat en sak som JAG har gjort på någon annans blogg, denna gång en banner/annons. Personen som har bannern/annonsen har inte frågat mig om att få låna den, varken via mail eller bloggen. 

hmm.. Denna gång lägger jag inte upp en bild på bannern/annonsen då personen vars blogg som har den är en ganska "stor" bloggare och jag gillar bloggen i övrigt då den ger mycket tips på barnkläder, barnsaker, har nice tävlingar m.m. Vet du vem du är så hmm ja.. en förklaring kanske skulle kunnas få? :)

Det skulle iofs kunna röra sig om att webbutiken som jag gjort bannern/annonsen åt för att jag skulle ha på min blogg har gett den vidare och då är det ju inte bloggarens fel såklart, men då tycker man ju att ägaren till webshoppen hade kunnat hojta och kollat om det var okej.. eller har jag fel? Jag kanske bara är larvig nu..?

Nehepp.. sängen nu.. natti natti!


Kommentarer
Postat av: Annika
2010-03-30 @ 23:15:27
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Jag har letat efter ett sätt o förstå mig på hur man kan fixa så man kan få sponsorer på en egen sida typ, du förstår nog :) Å nu såg jag hur du gjort... :) Genom ett vanligt inlägg! =)

Din blogg tilltalar mig verkligen, så jag skulle absolut INTE säga nej till att ta emot dina koder! Jag själv är skitkass på det här med kodning, haha! Syns det? =) Förstår gången jag gav mig på det var förra veckan typ...

Givetvis skulle jag snabbt byta färger å lite grejjer så det inte ser likadant ut...



Hänger dock inte med på vad det är som "Hoppat iväg en bit" efter att jag slängde dit "kontakta mig" :S Är det olika i olika webläsare tro? Jag har explorer... :S

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-03-31 @ 02:30:56
URL: http://beckahbitch.se

nyfiken

Postat av: ann
2010-03-31 @ 06:38:54

så trist när folk tar utan att fråga hörru :(

Postat av: Tessan
2010-03-31 @ 20:35:44
URL: http://krokkofin.blogspot.com

Hoppsan. Ja det klokaste vore väl att fråga om lov. Men som jag brukar säga till mina barn: Känn dig smickrad över att du gjort nåt så snyggt att någon vill efterapa :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback