Topplista - föräldrabloggar!

Ny topplista för föräldrabloggar! Hittade detta tips inne hos Beckahbitch, jag gick genast med då jag tycker sånt är skoj. :) Så gillar ni att klicka och rösta på sånthär så är det bara att scrolla längst ner på min blogg så ser ni massor av små knappar som ni gärna får klicka på. ;)

Jag hamnar aldrig jättehögt på listor tråkigt nog hehe, fast man kanske borde ha iconerna högre upp då? Och kanske berätta om man skaffar nya? Som jag gör nu? Högsta jag nog varit är på 18:e plats på bloggportalen och det är väl ganska okej? Vill ni så får ni gärna rösta på lilla mig via den rosasvarta lilla iconen här nedanför. :)

Klicka på länken nedan (den rosasvarta iconen) så kommer du till en sida där du kan välja om du vill besöka topplistan vanligt eller om du vill besöka den och samtidigt ge min blogg en liten puff uppåt, alltså "rösta", vill du rösta på mig så trycker du alltså GÅ IN. Tack på förhand! :)

BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-03-15 @ 18:37:35
URL: http://beckahbitch.se

går in :-)

Postat av: Ann
2010-03-16 @ 18:59:09

går in jag med hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback