Sex till då blir jag glad. :)

Det går liiite segt men det verkar funka! Jag pratar om det kära GratisBio såklart, hur jag vet att det funkar har jag sett inne hos andra medlemmar hos GratisBio. Hos mig går det som sagt lite segt men jag har fortfarande inte fattat mig på hur allt funkar hos GratisBio än men det kommer. :)

Du kan hjälpa mig.. Om jag får värva dig så får du faktist hela 75 startpoäng, men du kan även bli medlem utan att jag värvar dig men då får du bara 50 poäng, fast det är ju helt okej med. :)

Jag har haft turen att värva två goa personer sen det första blogginlägget här i bloggen skrevs (22/3-10) jag skulle vara nöjd med sex stycken till som vill bli värvade av just mig, det räcker för att jag skulle vara nöjd och tycka det gick bra med värvningar. :)

Så vill du bli värvad av just mig så klickar du bara HÄR, det skulle göra mig så glad och kanske jag tävlar ut ett presentkort från GratisBio senare om jag får ihop fler aktiva medlemmar? Ju fler som blir aktiva genom mig desto större skulle även det trevliga presentkortet bli. Vad sägs om det? =)





Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!
2010-03-30 @ 09:10:51
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

sv; vad roligt, lycka till!

Postat av: Love Oliwers mamma <3
2010-03-30 @ 09:58:23
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Hey!



Gud det var en fint minne :)

Lycka till i tävlingen



kram Love

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-03-30 @ 10:09:41
URL: http://beckahbitch.se

Hade gärna gjort det om jag inte redan var medlem. Jag slösade bort min registrering på att gå in utan värvning :-/


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback