Liam har feber

Liam har feber! Igårkväll fick Liam feber utan att vara sjuk, han var kokhet och är varm idag med.. kan det ha något med olyckan som hände? Jag tycker det låter konstigt att han skulle få feber av att göra illa sig.. en vän sa att det kan kanske vara pga chocken? Men jag vet inte.. kan man få feber av chock? *okunnig*

Eller råkade han ha oturen att bli sjuk i samma veva som olyckan? Vad tror ni? Har ni varit med om något liknande när era barn gjort illa sig? Alltså att de fått feber av att ha gjort illa sig? Bör man kanske ringa sjukvårdsupplysningen?


Kommentarer
Postat av: Linda
2010-03-31 @ 09:35:32
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Jag håller också i apoteket tävligen så välkommen in för fler chanser att vinna ;)



http://lindamadelen.blogg.se/2010/march/i-samarbete-med-apoteket.html

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-03-31 @ 10:56:45
URL: http://beckahbitch.se

Ingen aning men sjukdsrådgivningen ska man ju alltid ringa om man är orolig och det låter som att du är lite orolig. Febern borde inte höra ihop, det låter konstigt men bättre att fråga kanske.

Postat av: ann
2010-03-31 @ 14:09:01

lille vännen hörru :(



krambanan till liam


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback