Jag borde ha fattat..

jaaa.. Jag borde ha fattat.. Det var för bra för att vara sant. Jag fattar inte ens varför jag fick känslan av att göra ett gravtest, jag menar vi har aldrig någon tur bara massor av negativa saker som sker i vårt liv. Från stenskott på bilrutan till att inte få barn. Liam tog runt 5 år att "tillverka" och ett tag trodde vi att något var fel, att sambon inte kunde få barn.

Igår fick jag såklart magsmärtor och en blödning, en stoor blödning och ja den pågår fortfarande, jag tänker inte sitta och berätta detaljer om vad som kommer och hur det ser ut. :( Jag har så ont att jag mår illa men jag antar att det är så när mensen hoppat över ett par månader eller så fick jag helt enkelt ett missfall.

Känns som om man bara vill skita i allt som har med barn att göra just nu, jag ska nog strunta i att försöka få syskon till ungarna trots att jag vill ha ett eller två små barn till. Släppa allt om att försöka få en till, sälja av alla barnkläder och saker, det verkar ju inte vara någon mening.

Så jävla orättvist att människor som sagt att de inte ska ha fler barn blir gravida och behåller. Folk som inte ens har ett förhållande men knullar runt och råkar bli gravida. Orättvist att idiotfolk som slår, dödar och våldtar sina barn blir gravida. Orättvist att folk som inte vill ha barn blir gravida. Folk som behåller barn bara för behållandes skull av olika sjuka anledningar. FAN jävla helvete så orättvist!!

Ska gå och dra något gammalt över mig nu!


Kommentarer
Postat av: Filura
2010-03-22 @ 10:22:30
URL: http://www.mysfias.se

Åh men åhhh! stackars stackars dig! Förstår att du inte mår bra nu och att allting känns taskigt och jobbigt. Det enda jag kan säga är: Ge inte upp!

Lätt för mig att säga som inte är i din sits, men vill ändå säga det!



Kram

Postat av: Amanda
2010-03-22 @ 11:34:43
URL: http://creyla.blogg.se/

usch! Låter kul alls. Skickar över lite energi till dig! Många Kramar

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-03-22 @ 11:56:08
URL: http://beckahbitch.se

Jävla helvete också! Fan vad ledsen jag blir :-(



KRAM vill jag skriva men det känns ju alldeles för futtigt :-(

Postat av: Sandra
2010-03-22 @ 13:54:25
URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/

Jättetråkigt att det inte blev som ni hade hoppats och jag förstår att allt känns skit just nu! Sänder en kram till dig!

Postat av: charlott
2010-03-22 @ 14:15:27
URL: http://chicanika.blogg.se/

vissa ska helt enkelt inte ha barn som missköter det..!



Men de e ju svårt att bli gravid.

allt ska ju klaffa rätt.

och jag har hört att man aldrig ska planera, då händer det aldrig.

Postat av: ann
2010-03-22 @ 18:04:23

stor kram till dig vännen :(

Postat av: Knixie
2010-03-22 @ 19:45:44
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Beklagar verkligen! Men ge inte upp om du vill ha fler! Planera inte och stressa inte! Ta det som det kommer

Postat av: Jessica-egomamma
2010-03-22 @ 20:34:08
URL: http://egomamma.blogg.se/

Vill VERKLIGEN inte strö salt i såren, men jag tror att du är lite besatt, för att vara snäll i uttrycket, av att få fler barn. Det påverkar din kropp, och stressar dig utan att du vet det. så JA. LÄGG NER ALLT VAD PLANERING, HOPP och ÖNSKNINGAR om fler barn är. SÄLJ alla kläder, gör dig av med allt, lev som om du inte väntade eller ville ha fler barn. Det är DÅ de brukar komma!!

Du vet att jag är ärlig, även om det låter elakt, och det är inte riktigt bra att hålla på och samla saker "utifall att" man får fler barn. För inse fakta, det kanske inte BLIR fler även om ni så kör med provrörsbefruktning!! Sluta nojja, och för guds skull, lägg inte ut gravtest på din blogg och ställ frågan offentligt, DET om något är väl att vara lite besatt av sin barnlängtan kan jag tycka. Och framför allt, det är ett väldigt bra sätt att väcka förhoppningar som kanske går i kras. Jag såg hur många grattis det var på inlägget, och jag bara suckade. Det är bland det dummaste man kan hålla på med att gravtesta sig så fort mensen försvinner eller när man får för sig saker av andra skäl. Missfall är hur vanligt som helst, och kalla mig vidskeplig, men jag tror att ju mer besatt man är av att få barn, ju mer troligt är det att få missfall. Ledsen, men det är vad mina erfarenheter säger.

Du behöver inte godkänna det här, om du nu inte känner för det. Det var mer menat för DINA ögon. Men jag står för vad jag säger. Jag tror inte din önskan om barn är sund, den är symptom på något annat. Det har blivit mer o mer klart ju längre jag hört talas om den och läst här. Jag hoppas att du BLIR gravid, men det är ingen dans på rosor på vägen dit. Så för din egen skull tycker jag nog du ska låta bli att visa tester och tjata om det för mycket, för ju fler "tecken" du ser, och nämner, desto fler grattis och hoppas-hälsningar får du, och de i sin tur sätter igång ett litet hopp i dig.. och blir det då inget.. så vet du ju hur illa det känns. Am I right?

Postat av: Olelsi / Nettan
2010-03-22 @ 21:31:24
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kram, tänker på dej fast jag inte vet vem du är.



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas
2010-03-22 @ 22:27:26
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kram till er

Postat av: Johanna
2010-06-09 @ 21:31:37
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Råkade trilla in på din blogg och Usch så hemskt, all lycka till er och hoppas allting går bra !


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback