Byta textfärg?

Text syns dåligt! Någon tyckte att texten syntes dåligt nu med nya designen och tyckte jag skulle byta färg på bakgrunden just där texten skrivs, men det vill jag inte för då blir bloggen sådär ful igen som innan. ;)

Så vad göra..? Jag kan byta färg på texten till vit men blir det bättre tro? Vad tror ni? Har testat det och gjort ett printscreen åt er så ni kan se det med och svara på frågan: Ska jag byta till vit textfärg eller behålla det svarta??

Färgen på pritscreensen blir ju tyvärr inte riktigt som på bloggen då bilden är förminskad men ni kan se på ett ungefär hur det skulle se ut. :)

 




När vi ändå är igång med att kolla in min bloggs utseende så undrar jag om ni kan se mina samarbetsloggor jag har i meny två? Tex från Busmonster, Hero4kids m.m.





Kommentarer
Postat av: ann
2010-03-26 @ 09:57:17

jag tycker både svart och vit funkar hörru jag ser annonserna jättefin blogg

Postat av: Johanna
2010-03-26 @ 11:31:44
URL: http://johannasalex.blogg.se/

Vitt var bättre!

Postat av: Veronica R
2010-03-26 @ 18:23:54

Jätte fint du gjort det! Kan man inte ha fetare stil på svart kanske? Annars funkar vitt tycker jag! Annonserna ser jag med :)

Postat av: Linda
2010-03-26 @ 21:14:43
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

"Någon" igen. :-) Jag tror nog att vitt blir lättare att läsa med den bakgrunden du har nu.



Jag ser också annonserna.

Postat av: moa åstrand
2010-03-27 @ 16:40:28
URL: http://moastrand.blogg.se/

jag tycker svart faktiskt..vitt blir lätt så himla ihopp kluddat när man läser och man får konsentrera sig mer.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback