Vinnare - Willvin.se

Vinnare! Tävlingen i samarbete med Willvin är avslutad och vinnaren av skötväskan är utsedd - det blev nummer 29! Jag måste ju med tala om för er att ni var hela 124 st deltagare, 124 tävlande det är rekord här på bloggen. Rekordet var ju inte så konstigt med tanke på att det var en Willvinväska man kunde vinna. ;-) Jag vill även tala om att Willvin finns på Facebook, gå med där och du kan se alla kommande tävlingar i samarbete med Willvin. :-)



                   




Du kan maila mig på [email protected] och lämna dina kontaktuppgifter så skickar jag de vidare till Petra hos Willvin. Än en gång, jättestort grattis till dig. :) Stort TACK till Petra som var snäll och sponsrade tävlingen. Tack tack!


Kommentarer
Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!
2010-06-29 @ 18:42:20
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Åhåå grattis till vinnaren! "Inte alls avis, inte alls" :P (Bara Massor!!) :):)

Postat av: Sophy - Blivande mamma till en liten Ozzy.
2010-07-04 @ 20:28:15
URL: http://sophys.blogg.se/

svar: Oj, tack för påminnelsen! Det gjorde min dag!! Blev superglad!!! =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback