Sönderbränd!

Bränd! Har stått och planterat i ungefär 3½ timme idag och japp jag stod i solen för att passa på att få lite färg, jag är sönderbränd på armar och baksidan på ena benet. Härligt.. NOT! Men helt otroligt att jag ens fått färg, brukar ha skitsvårt att ens bli röd. Jag får hoppas på att det röda lägger sig och att färgen stannar kvar. ;)

Vi skulle ha åkt och badat i sjön idag var det tänkt men jag kände att jag nog inte skulle klara av det, så inget badande blev det idag.. lite synd för det hade varit skönt som satan och ingen i vår familj har hunnit bada ute än i år. Har ni varit och badat i sjön/havet i år?

Det får nog bli en tur imorgon till sjön, tills dess får badkaret duga.. Hörs senare! :-)


Kommentarer
Postat av: Egomamma.se
2010-06-23 @ 19:59:08
URL: http://egomamma.se

Japp badet igår var ju i sjön och Lucas tyckte det var skönt. Själv badar jag aldrig ute, förra året var första gången på typ tio år minst.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback