Robin följde med..

Robin fick följa med till jobbet! Idag har Robin varit med mig på jobbet, han tyckte det var riktigt roligt. :) Han fick plantera blommor, sopa, ställa iordning fint i hyllorna, flytta jordsäckar, prismärka lite saker och säkert annat när jag inte var med. Smarrig tårta och glass hann han (vi) också med att äta. ;)

Det har varit en bra dag med Robin på jobbet, han var så snäll och go så. ;) När det var dags att gå hem fick jag både en midsommarpresent och en förtidig födelsedagspresent, blev lite chockad över födelsedagspresenten.. Jätteglad såklart men chockad eftersom jag inte räknade med det. Jag får dock inte öppna paketet förrens på måndag när jag fyller 30 år. Jag är nyfiken som sjutton kan jag tala om! :-)

Fick med mig två krukor (en till mig och en till min pappa) med lite dill, gräslök och persilja som ska användas imorgon på midsommar. :) Min kruka ska få stå på min finfina balkong. :) På tal om balkongen, jag har tagit massa bilder men fy vad dåliga bilderna blir när man inte får med hela balkongen på en och samma bild. :( Nåja jag ska testa ta bilder utifrån, delar med mig av de bilderna då de har tagits. ;)

Nu ska jag planera en tårta, ska baka en tills imorgon. :)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback