Midsommar!

Midsommar! Då var det midsommar igen och i år är den på självaste Robins födelsedag, han blir 11 år! ;) Midsommaren för oss blir hemma hos min pappa och hans tant i år är det sagt. Det blir grillat men också sill, potatis, gräddfil och gräslök såklart. En midsommar utan sill och potatis är ingen riktig midsommar!

Jag vill också åka och titta när de dansar runt midsommarstång, åka häst och vagn osv men jag har ingen aning om var man tittar på sånt i Vingåker. :( Nåja jag har min familj, de får duga.. Niklas kan få vara häst och så kan jag dansa runt ungarna. ;)

Min pappas hus på bilden och där ska vi fira midsommar. Var firar ni midsommar?



Kommentarer
Postat av: ann
2010-06-24 @ 19:32:33

låter som att ni får en fin midsommar hörru :) hoppas dagen blir jättebra hörru kramkramkram

Postat av: Egomamma.se
2010-06-24 @ 19:35:40
URL: http://egomamma.se

Viala finns ju alltid, annars tror jag Österåker har häst o vagn, där har vi varit i flera år. Tyvärr börjar åtminstone Lyster som vi brukat rida/köra med bli gammal o stel, så jag vet inte om han är med..

Postat av: Sandra
2010-06-27 @ 18:11:00
URL: http://motherhood.blogg.se/

Grymt mysig gård!

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-06-27 @ 20:15:23
URL: http://geshiia.blogg.se/

Sandra Aaa jättefint där. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback