Hallå hallå!

Tjolahopp! Det är väl tänkt att jag ska uppdatera bloggen lite men vafan det har ju varit så fint väder. ;) Jag ska ta tag i bilder från midsommar och slänga upp de, på tal om midsommar.. Så sjukt kul har jag fan inte haft på evigheter, en av de bättre dagarna detta år kan jag lova. =)

En annan dag som hade kunnat vara kul är morgondagen, min födelsedag, sambon ville ge mig en dag på GeKås, shoppa loss men jag tacka nej!! *Jag har gått och blivit tokig* nåja det fanns en orsak till att jag tackade nej och nej ni får inte veta orsaken.

Annars idag då.. ja vi har varit och badat, det var kallt som fan! Brr!! Avslutade dagen med att käka gott ute på baksidan, tonfisksallad, bröd och melon. Eller avslutade och avslutade jag var över till min syster en sväng och hjälpte henne i sin nya lägenhet och nu strax ska jag avsluta denna dag men innan det blir sängen så ska jag hoppa in i duschen och ta en kalldusch.

Nehepp tjing tjing på er!


Kommentarer
Postat av: ann
2010-06-28 @ 09:04:45

vad kul att din midsommar blev så lyckat hörru :) och tokis hur kan du tacka ner till en dag på gekås hörru :)

Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!
2010-06-28 @ 12:34:19
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Stort grattis på födelsedagen!!!! :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback