Blomarrangemang och huvudvärk!

Praktik! Idag har jag fått gjort tio blomarrangemang, jag tog en fin bild (ja det var några fler) med mobilen men självklart får jag inte upp den på datorn. :( Nåja de små söta sakerna gick i färgerna rosa, vitt och silver och det blev så fint så. :) Vi byggde två små dammar inne med för att göra reklam för dammprylar, blev två finfina dammar. :-)

Det har varit lite segt att jobba idag, kul men segt för jag har haft en förbannad huvudvärk hela dagen. Både för att det har varit soligt och lite spänningshuvudvärk tror jag, fick lite massage på jobbet och huvudvärken släppte faktist lite och personen var en gud på att massera! Härligt massage, det var ju ett tag sen man fick det hemma. *host* Jag kanske ska "klaga" lite mer på huvudvärken imorgon..? ;)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-06-17 @ 06:35:38

vad kul att du fått göra blomarregemand hörru det var sånt du ville göra med hörru =)det skulle vara kul att få se bilden sen hörru


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback