Lesbisk

Skrev på min status på Facebook häromdagen att jag kände mig lesbisk och när jag senare kollade min mail hade jag fått ett mail från en tjej som ville lära känna mig och skicka bilder på sig själv. Idag när jag öppnar min mail har jag fått ännu ett mail från en annan tjej som är intresserad men bara för att man känner sig lesbisk en dag så betyder det inte att man vill bli mailad om att få bilder skickade till sig eller dylikt.

Väldigt smickrande men nej tack, inga fler mail tack. J och B.. tack för erat visade intresse men tyvärr så är jag inte intresserad. (är inte intressarad av någon annan heller så nu vet ni det)

Kommentarer
Postat av: Jessica
2010-07-23 @ 13:10:26
URL: http://egomamma.se

Hahaha så kan det gå när man är lite för öppen på fejjan... var du glad att folk är intresserade, det är ju skitbra att veta om det någon gång skulle ändras :D

Närå på allvar, det var ju modigt av dem att höra av sig, men kanske inte alldeles genomtänkt..



Förresten, jag undrar om du orkar ta en fika idag eller imorgon, ska hemåt imorgon mitt på dagen men innan kanske det hinns med? Messa om du är intresserad, ok? (PUBLICERA INTE DET HÄR MEDDELANDET för här kommer mitt nr om du inte redan har det: 076-402 82 88)

Postat av: Anonym
2010-07-23 @ 20:27:19
URL: http://www.nina247.com

Finns många knepiga människor där ute. Man får passa sig lite. Ha en fin kväll! :)

Postat av: Fia
2010-08-02 @ 22:49:16

haha vad kul :) Då kommer dem ur garderoben!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback