Vinnare - Sagobella.se

Vinnaren är dragen! Jag valde att ta bort en deltagare i tävlingen, min egen sambo och det var mest för att slippa få kommentarer om fusk osv OM han skulle råka vinna tävlingen.. Jag har inte tid för sånt tjafs. ;) Nåja.. jag använde mig av samma sida som sist för att dra en vinnare och en vinnare jag fick även denna gång såklart. ;) 

Vinnaren hade tyvärr ingen egen blogg som jag kan meddela henne i så jag hoppas vinnaren kikar tillbaka in här hos mig så att hon ser detta inlägg. Har jag inte fått svar från vinnaren innan den 10/1-10 så dras en ny vinnare.

Maila mig på [email protected] och lämna dina kontaktuppgifter och vilken bok du ville ha så vidarbefodrar jag de till Maria på Sagobella.se. Än en gång, stort grattis till dig Elin J, hoppas ni kommer gilla den personliga sagoboken. :) Jag passar även på att ge Maria på Sagobella.se ett stort tack för sponsringen av den braiga vinsten! Tack tack!

Lägg gärna till mig på Bloglovin för att ha koll på kommande tävlingar.

bloglovin


Kommentarer
Postat av: ann
2010-01-06 @ 12:47:36

Grattis :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback