Veckans blogg

Veckans blogg! Denna gång är det Familjen Korbs tur att få bli veckans blogg hos mig. :) Bloggen drivs av Johanna som är sambo, mamma och nu gravid med andra barnet. En tjej som är otroligt duktig på att leka ihop snygga designer till bloggen, hon uppdaterar sin blogg ofta vilket är bra och hon är riktig duktig på att svara tillbaka på kommentarer hon får många skiter ju i att svara tråkigt nog, jag tänker inte nämna några bloggar. En hel del trevliga tävlingar kan man hitta där med lite då och då. :)

Hey you! Tror du att bloggen heter Familjen Korb pågrund av att de skulle heta de i efternamn? Då tror du helt fel faktigst, blev du nyfiken nu..? ;) Spana in hos Familjen Korb och läs under fliken Familjen Korb så får du veta svaret. ;)



BESÖK BLOGGEN HÄR!


Har du en blogg du tycker är värd att bli veckans blogg?
Klicka dig vidare HÄR och berätta om den bloggen. :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-13 @ 10:39:55
URL: http://beckahbitch.se

Bra val! :-)



Jag tog åt mig på det överstrukna men jag får helt enkelt för mycket kommentarer för att orka svara på allt. Det tar för mycket tid.



kram

Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma
2010-01-13 @ 10:50:44
URL: http://salkert.se

Ja fin film, men låter som ditt ex var en fuling, iaf mot slutet.

Läskigt hur någon kan byta så.. :(

Tur att ni har de bra nu!



Och du..

TACK för veckans blogg! :D

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-01-13 @ 10:52:12
URL: http://geshiia.blogg.se/

Beckah Fast jag menade inte dig så du vet. ;) Du brukar oftast svara på mina kommentarer antingen i din blogg eller här och då menar jag kommentarer som är "värda" att svara på. Inte kommentarer där jag säger "Vilka fina kläder!" inne på din dagens outfit tex.



Det är skillnad på kommentar och kommentar. :)



tex.

1. Vilka fina kläder!

2. Vilka fina kläder! Var har du köpt de?



Kommentar nummer 2 skulle jag ha svarat på antigen i personens blogg eller i min egen blogg eller i både min egen och personens blogg. Den första kommentaren skulle jag tacka för i min blogg under den kommentaren om jag kände att den tiden fanns. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback