Psykologen VS Gynekologen

Hahahaha Jag måste berätta något roligt och pinsamt. Jag ringde min pappa i förrgår och frågade om min äldsta grabb kunde gå hem till honom efter skolan (igår) eftersom jag skulle till psykologen och ja det var okej. Vi lade på och ja dagen efter gick Robin till sin morfar efter skolan som vi sagt. När jag var klar hos psykologen så åkte vi och skulle hämta Robin.

Vi tog en fika med och medans jag höll på att ta av mig skorna så frågar min pappa mig hur det gick hos doktorn och jag svarade att det gick bra men att jag skulle få 2 olika mediciner.. Oki svarar min pappa och tittar lite konstigt på mig, jag fortsätter ta av mig och går sen och sätter mig inne i deras vardagsrum hos Mary som är min pappas tant. Min pappa följer med min sambo upp på övervåningen för att kolla en grej med datorn.

Efter en stund frågar Mary hur det gått hos gynekologen!! Jag sa att jag varit hos min psykolog varpå Mary säger jaha men far din sa att du varit hos gynekologen. Jag funderar en stund och inser att min pappa tror att jag varit hos gynekologen och fått två mediciner för att bota något.

Shit alltså! Hur jävla pinsamt är inte det?? Jag undrar vad han trodde jag hade för könssjukdomar igentligen. ;) hahhaha tur att jag kunde förklara senare hur det låg till. ;)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-26 @ 16:58:34
URL: http://beckahbitch.se

LOL :-D tur att det kom fram! :-)

Postat av: ann
2010-01-26 @ 17:27:25

hihiyhi så tokigt hörru ;)

Postat av: Charlott
2010-01-26 @ 18:50:42
URL: http://chicanika.blogg.se/

Hahahha, hyffsat pinsamt, vad hade du för könis då?

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-01-27 @ 05:36:03
URL: http://geshiia.blogg.se/

Lotta hahaha ja det var riktigt pinsamt. ;) Nee det var väl lite syfilis, gonnore osv. ;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback