Måste lyssna på min kropp

Gäsp.. Gud jag är så trött och noll inspiration av att hålla bloggen "levande" just nu så ja ni får nöja er med att jag kanske bara skriver något en gång per dag. Jag fattar inte varför jag är så förbannat trött och seg jämt, men jag känner det att jag måste börja lyssna på min kropp.

Igår höll jag på att svimma bara av att ha skottat lite snö och jag fick sätta mig ner i cirka 10 minuter för att ta igen mig, jag mådde illa hela dagen efter det. Jag vill inte svimma och ha mig när jag är själv hemma med lillgrabben, ja inte annars heller såklart. Lite läskigt om det skulle bli att jag svimmar påriktigt..

De senaste dagarna har jag varit så trött att jag bara önskar att Liam ska somna så fort som möjligt efter lunch så att jag får sova och hoppas på att han sover fram till att sambon kommer hem och kan ta hand om honom.

Usch.. jag hoppas att denna trötthet går över väldigt snart..


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-29 @ 18:33:22
URL: http://beckahbitch.se

Publicera inte denna kommentar...



operationen är för att hans ena testikel inte vill stanna kvar nere i påsen utan vandrar upp i magen hela tiden. Väldigt pinsamt och känsligt för honom såklart så det är superhemligt.

Postat av: Diana - Gravid ♥
2010-01-29 @ 23:55:55
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Hoppas att du får en mysig fredagskväll! Jag la precis ut en tävling med Jotera om ett presentkort i deras butik med hälsokost så som spikmattor, vitaminer, hudvårdsprodukter, inredning m.m. Delta gärna! =) Kram, Diana

Postat av: ann
2010-01-30 @ 09:26:23

det är viktigt att lyssna på sin kropp hörru jag tycker du gör ett bra val att lyssna på kroppen


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback