Liams rum

Liams rum. Tänkte jag skulle visa lite bilder på Liams rum, ja hur det ser ut nu i nya huset. :) Det är inte riktigt klart i rummet för en lampa, tavlor och två hyllor ska upp på väggarna och en annan taklampa ska upp i taket (en sol).

När pengar finns så ska det köpas nya backar från IKEA till Liams bokhylla har vi sagt (till max två hyllplan uppåt annars ser det nog konstigt ut) där han kan ha alla leksaker istället för i alla backarna som står på golvet nu. Det är förmycket saker på Liams rum, men sen är det ju stor skillnad på storleken på detta rum och hans förra rum som var dubbelt så stort.

Senare i framtiden ska det tapetseras om också. Vi hade tänkt måla om i Liams rum i samma veva som vi flyttade in i huset men min pappa sa att det inte skulle bli bra om vi målade över tapeterna så ja vi får helt enkelt vänta med det tills det finns pengar till att köpa tapeter m.m. sålänge får Liam stå ut med de fula rosa tapeterna med lamm på. ;)

Bilderna blev inte sååå bra, det är svårt att få bra bilder när man inte kan stå hur man vill. Jag slänger med en liten film, det kanske blir lättare att se helheten då eller äsch jag vet inte en filmsnutt blir det iallafall och den hamnar under alla de fina bilderna. ;)

Tyck gärna till! Är det något jag skulle kunna ändra på för att ge mer utrymme i det lilla rummet? Tips på hur jag kan göra rummet mysigare? Eller har ni andra tips angånde rummet? Berätta gärna för det är alltid kul att få tips på hur man kan göra ett rum bättre. :)


Syntes lite dåligt på bilderna.


 Filmsnutt och den är på sniskan. ;)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-09 @ 00:39:44
URL: http://beckahbitch.se

Nej har inga tips mer än att få bort lite från golvet upp på väggarna och det ska ni ju redan göra så :-) däremot håller jag inte med om tapeten, jag tycker den är helt okej, den lyfter rummet med mer färg :-) fast den är ju lite fisig, starkare rosa (och inte hälften vitt) hade varit snyggare men ja, ska man ändå tapetsera om kanske man väljer någon mer neutral färg som matchar fler saker.

Postat av: ann
2010-01-09 @ 10:18:42

jag tycker det var jättefint hörru bara som beckabitch sa att försök få bort från golvet mer :)

Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma
2010-01-09 @ 11:07:52
URL: http://salkert.se

Precis!

Vette tusan hur ofta man får rycka med en hand för att få de andra att släppa.

Postat av: Sara
2010-01-09 @ 11:14:36

Jättefint! :)

Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma
2010-01-09 @ 11:23:29
URL: http://salkert.se

Oh tackar. :D

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2010-01-09 @ 23:21:46
URL: http://tremoten.blogg.se/

Det ser ju rätt mysigt ut redan från start, men lite inspiration kanske du hittar i kategorin inredning hos http://yoannas.com/ den tjejen verkar ha tusen projekt på gång, och ett mysigt hem ändå.. Bara ett förslag!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback