Svammel

Svammel! Jag är snart 30 år men känner mig som 16-17 år väldigt ofta, det känns som om tiden stannade där någon gång för mig.. Min kropp växer och jag blir äldre och äldre men ofta känner jag mig som den lilla flickan jag en gång var, jag försöker förtränga bort henne och istället tänka på den jag är idag men det är svårt. 

Jag är väldigt mogen av mig i åsikter om vad som är rätt och fel, jag beter mig och är en vuxen när mina barn är med för jag vet att jag inte kan bete mig hur somhelst inför mina barn. Ofta känns det som om livet står still samtidigt som det tutar på väldigt snabbt, för snabbt.

Det känns väldigt ofta som om jag är en levande död och det bästa är när man får känna saker, tänk er när det är riktigt kallt ute och man får nästan ont utav kylan eller om man har riktigt ont i hjärtat och det känns som om man ska gå sönder.. Då känner man att man lever. Svårt att förstå? Det är svårt att förklara.

Låter detta helt knäppt? Är jag galen tro? Är det någon som känner igen sig? Det är läskigt att känna såhär, låter det läskigt?


Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-01-19 @ 17:25:29

Jag blir också snart 30.. Vissa dagar känner jag mig som 15 andra som 85.. Tiden går alldeles för fort.. :-(

Postat av: Nnika
2010-01-19 @ 17:26:21
URL: http://nnika.se/wp

Tror namn och url försvann och jag tryckte för fort.. Kommentaren var iaf från mig..

Postat av: Caroline
2010-01-19 @ 22:59:51
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Jadu, jag känner igen mej i en del, fast jag tror att jag fortfarande är 21 (jag är visst 29).



Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-01-20 @ 07:29:19
URL: http://geshiia.blogg.se/

Skönt att någon känner igen sig..


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback