Den där Geshiia

Jag har funderar och funderat och nu kommit fram till att jag ska publicera min dolda kategori "Den där Geshiia", det kommer komma lite inlägg då och då när jag känner att jag vill dela med mig om mig själv, mitt förflutna och min framtid.

Allt jag skriver i denna kategori finns det orsaker till ja alltså varför jag tycker, tänker och känner på ett speciellt sätt om vissa saker. Vissa saker är fortfarande kvar i mitt undermedvetna så jag kan tycka och känna saker utan att veta varför än, andra saker som jag alltid vetat svaret på och några saker som jag kommit underfund med under tiden jag gått hos min psykolog.

Jag tänker nog faktigst dela med mig av ett dolt inlägg genast och efter det blir det sängen för mig för jag är riktigt trött. Jag passar på att säga natti nu. :)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback