Ångest!

Ångest! Idag är det dags för läkarbedömning av mig eller vad man ska kalla det för, jag ska nämligen till en läkare som ska bedöma hur normal jag är. ;) Jag har ju gått och pratat med en såkallad psykolog ett tag nu och nu är det dags att träffa läkaren, jag vet inte riktigt vad som ska hända men nervös är jag.

Något mer jag är nervös över är att jag ska åka tåg själv, det var evigheter sen sist. Liam ska också med såklart men det är läskigt ändå. Jag har sen igår sett olika saker framför mig om vad som kommer hända på vägen till tåget, på tåget och när jag går av tåget. Nej jag ser inte fram emot tågresan kan jag säga. :(

USCH FY OCH BLÄÄÄ!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-25 @ 09:58:01
URL: http://beckahbitch.se

Det kommer gå jättebra! kram.

Postat av: Carolina
2010-01-25 @ 11:27:52
URL: http://carolina1979.se

Jag tror som Beckah att det kommer gå jättebra, men jag vill också säga att jag förstår dig precis, jag får exakt samma tankar och funderingar i andra situationer. kram!

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2010-01-25 @ 12:03:47
URL: http://tremoten.blogg.se/

Det fixar du. Och vet du, oavsett vad som framkommer så är du fortfarande du, och alla som gillade dig innan du åkte iväg tycker om dig när du fått lite klarhet också. Med all säkerhet.

Det är modigt av dig att ta hjälp när du mår dåligt. Det är långt ifrån alla som tar det steget fastän de skulle behövt det. Du har mycket att vara stolt över. Kram!!

Postat av: ann
2010-01-25 @ 18:09:46

det kommer bli bra hörru


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback