Veckans blogg - Jackie Ferm

Dags för en ny veckans blogg! Denna gång är det Jackie som får bli veckans blogg. Varför? ja inte för att hon har varit med i Paradise hotel iallafall, jag såg inte ett enda avsnitt så hade ingen aning om vem hon var förrens jag läste om henne hos pinsamma Kissie och googlade mig vidare till Jackie för att se vem hon var. En otroligt snygg tjej hittade jag iallafall. :)

Jackie har inte haft bloggen så länge än men jag fastande då jag läste om hennes förflutna, om hennes bror och pappa och jag hoppas hon kommer berätta mer om sitt förflutna och självklart om nuet såklart. Skriver hon en bok om sitt liv, det förflutna och hur det är nu så kan jag lätt säga att jag skulle köpa den såfort den kom ut. Jag tycker Jackie verkar vara en stark tjej och jag tror det kommer gå bra för henne i framtiden med allt hon tar sig an med. :)



BESÖK BLOGGEN HÄR!


Har du en blogg du tycker är värd att bli veckans blogg?
Klicka dig vidare HÄR och berätta om den bloggen. :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca
2010-02-21 @ 10:17:09
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Har precis startat en tävling om ett presentkort på 500 kr till en fin barnaffär!



Kanske ngt för dig? Om du inte vill ha sånna här kommentarer så säg till!



Kramar rebecca

Postat av: Jennie & Grodan
2010-02-28 @ 20:45:28
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

19-årigtjej som borde komma på fötter genom hjälp istället för genom alkoholen. Men jag följde varenda avsnitt av paradise hotel :) och tyckte att hon skulle vinna. En go människa, men som sagt borde söka hjälp i tid

Postat av: Fröken M
2010-08-09 @ 15:40:48
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kul, den ska jag spana in =) ha en bra dag och tack för tipset !


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback