Trött, mat, post och hjälp i duschen

Godmorgon på er! Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag är helt dö, trött som satan hela tiden, ingen lust och ork. Jag börjar fundera på om det kanske är en biverkning av nya medicinen? Om det är det så hoppas jag att det ger med sig snart för jag vill ju inte gå och vara halvdö hela tiden.

Idag är vi bortbjudna på middag hos min pappa och hans tant, det ska bli trevligt och gott, hans tant har en förmåga att göra supergod mat. :) Jag funderar på om jag ska ta mig ork att baka en sockerkaka att ta med som vi kan smaska på till kaffet där.

Jag ska försöka ta mig lite tid senare ikväll och visa vad som kom med posten häromdagen, mycket fina saker. :) Ja, det har faktist kommit en heldel fina saker med posten på sistonde, tofflor, skylt, väggord och kläder. Jag får se om jag orkar visa allt men bild på en viss grej kommer iallafall. :)

Nu ska jag gå och hjälpa sambon i duschen, han kan ju inte lyfta armen själv så hmm ja jag måste hjälpa honom. ;)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-02-13 @ 14:33:42
URL: http://beckahbitch.se

När jag åt antidepp så tappade jag lusten till allt. lusten att göra saker, lusten att umgås med folk, sexlusten, matlusten. Allt var bara likgiltigt typ. hade inga känslor alls, åt något håll.

Postat av: ann
2010-02-14 @ 10:25:21

det är inte roligt att vara trött hela tiden hörru :( jag hoppas det blir bättre snart


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback