Totto och bokREA!

Tottohäst! Idag skulle Liam få rida på häst var det tänkt men det blev inget av med det.. trist. :( Liam såg fram emot det och tjatade om totto hela dan, får väl bli en annan gång. Vi var iallafall inne i stan idag och käkade god pizza, kollade lite bokrea snabbt. Vi hälsade även på min mamma, träffade barnens farmor på stan och var hemma hos sambons bror med familj och lämnade de söta tofflorna från skoor.se. :)

Lite böcker blev det till Liam och en bok till mig men den kom ej med på bild. Boken hette iallafall "Skräckens hus" och är verklighetsbasserad, minns ni Josef Fritzl? Mannen som höll sin ena dotter instängd i en källare i 24 år, våldtog henne och misshandlade henne, hon föder 7 barn som hennes egen far är pappa till. *vidrigt* Är det någon som läst boken? Får den tummen upp eller tummen ner?




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-02-28 @ 20:34:56
URL: http://beckahbitch.se

Såklart du får ta namnet :-) det finns säkert fler som använder det namnet :-)

Postat av: Therese ♥
2010-03-01 @ 10:51:53
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

vilken otroligt söt blogg du har ^^,


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback