Nyklippta!

Nyklippta! Jag har varit och klippt mig idag, så jävla skönt! Mina långa hårstrån låg överallt i huset och är det något som är riktigt äckligt så är det just hår, ja hår som ligger överallt, hår på huvuden är ju såklart inte äckligt sålänge det tvättas och sköts ;)

Jag tappar otroligt mycket hår, helt sjukt mycket så ja hår har vi typ överallt även om det dammsugs ofta, lååååånga snuskiga hårstrån. Jag hade ju ändå långt hår som gick ungefär under brösten typ men nu är det bara lite längre än till axlarna och som sagt så jävla skönt att få slippa allt jäkla hår som är överallt såfort man har det utsläppt. Btw.. Ni får faktigst en bild denna gång trots att jag inte fastnar på bild. :)

Medans jag blev klippt så fick en av de andra frisörerna ett ryck och ville klippa lille Liam och de fick de såklart eftersom de gjorde det gratis. Liam blev helnöjd speciellt med tanke på den coola röda hårfärgen han fick och till den snygga nya frisyren fick han en ring som "nästan" matchade håret av frisören. ;)


Fina ringen ;)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-02-25 @ 19:00:46

ni blevju jättefina hörru :)

Postat av: Amanda
2010-02-25 @ 19:48:43
URL: http://creyla.blogg.se/

Vad fina ni blev! Tuff han är lillkillen! ^^

Postat av: Carolina
2010-02-25 @ 20:09:57
URL: http://carolina1979.se

Superfina blev ni :-)

Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥
2010-02-25 @ 20:27:41
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

FINA ni blev! :)



Kram

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-02-26 @ 12:29:59
URL: http://beckahbitch.se

Jättefina blev ni :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback