Namnam

Namnam! Vi har precis varit och köpt lördagsgodis, hade totalt glömt bort att det var lördag idag. *snurrig* Det blev en hel del gotta.. Den nya chipssmaken sourcream sweetchili, ostbågar, en påse ahlgrens bilar, bridgepåse, en påse nonstops och en annan godispåse som jag inte minns vad det var och så blev det päronsoda och hawaiidricka. Massa gott blev det ikväll. :)

Liam fick sin första peng häromdagen av sin farmor, ja en peng som han har fått och haft i en egen plånbok alltså, innan dess har han ju fått pengar med fast större summor men som jag tatt hand om. Denna gång var det en liten fast stor peng för Liam och han har tjatat om denna stora peng sen han fick den, att han ska köpa namnam för den på lördag (idag) hehehe han har varit riktigt stolt över sin peng och tyckt det varit skithäftigt att ha den. ;)

Nu ska jag ha trevlig med min familj och mumsa massa namnnam och umgås. :)


Kommentarer
Postat av: Sophie
2010-02-14 @ 08:48:09
URL: http://www.flerbarnsmamma.se

Hej svejs! :) Skriver här med om du missat. :) Du vann en tävling inne hos mig, valfria barnskor. ;) Grattis! Har skickat ett vinnarmail med mer info. Mvh Sophie

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg
2010-02-14 @ 09:19:48
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

sv: Lycka till i tävlingen :)

Postat av: ann
2010-02-14 @ 10:23:58

gott hörru :)

Postat av: Ewa
2010-02-14 @ 10:24:59
URL: http://mammatill8.bloggplatsen.se/

Kikar in en sväng på din blogg


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback