Hallojsan..

Varit hemma ett tag, käkat tacos precis och det var riktigt gott! Funderade en sväng på att gå ut idag med här hemma i stan men nee blev toktrött av maten. Kryssningen var väl sådär, det roligaste var nog att träffa Kicki, Theos mamma. :) Som jag nämde i mitt förra inlägg så hade jag en liten "ond" feeling och ja känslan stämde, det hände något på kryssningen tyvärr.. tänker dock inte skriva något om det här, inte förtillfället iallafall..

Nu ska jag snart hoppa i säng tror jag..


Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma
2010-08-30 @ 11:00:18
URL: http://soffiz.blogg.se/

Hej!

Vinnaren i min me&i tävling är utsedd, kika in på min blogg och titta om det är du:). Tack för att du var med och tävlade:)

Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma
2010-09-22 @ 21:58:31
URL: http://soffiz.blogg.se/

Sv; Haha, japp fest i Katrineholm:). Dock gick vi inte ut på krogen;)



Var bor du?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback