Skol och dagisfoto

Idag är det dags för ungarna att ta skol och dagisfoton, ska bli intressant att se hur årets bilder blir. :) Ingen av ungarna är klippta eller något för den delen, bägge har en stor kalufs på sina huvuden. ;) Men det är väl det som är charmen med just dessa foton? Att få se hur de faktigst såg ut i skolan och på dagis utan att göra till de förmycket.

Något annat som ska bli intressant att få se är hur mycket de har höjt priset i år på fotona, det är ju ett sjukt pris på dessa foton tycker jag. Förra året köpte jag bara de stora fotona, resten sket jag i. De små fotona är till för att byta men har aldrig varit med om att Robin har bytt så de struntar jag i att köpa i år med och samma med skolkatalogen, den köper jag nästa år då Robin går i sexan och ska byta skola, då kan jag tänka mig att det kan vara extra kul att ha katalogen. Lite som ett minne från förra skolan.

Brukar ni köpa alla foton och katalog?

Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-08-31 @ 22:53:02

Jag brukar alltid köpa korten på mina pojkar. Kul minne tycker jag. Och eftersom när jag inte är mammaledig så arbetar jag på en skola i samma skolområde som mina killar går på dagis så får vi katalogen gratis :-)

Postat av: M i z c a
2010-09-01 @ 14:36:18
URL: http://rodeback.blogg.se/

Hola ;)

Jag har en klädutmaning till dig här http://rodeback.blogg.se/2010/september/utmaning.html


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback